Saturday, June 25, 2011

thanksss :)

okay ,semalam birthday saya yang ke-19 laa >.<  .tak ada apa yang nak diceritakan sangat ,yelaa ,tak faham kenapa lately ni ,i loss my appetite emm;( BUT ,i am so touched with some of my friends yang buat makan makan sikit malam tadi .thanks again to Has ,Mak ,Farah  ,A'a and also Pqah for the celebration .sedap KFC and cake tu .haha .then tengok movie jap.

 THANKS KORANG YANG WISH SEMALAM ;) , ada 3 orang kawan baik aku tak wish ! finee korang ;) ,tahun depan cuba lagi . oh yee ,thanks to rom8 saya juga ira & lynn sebab bagi kipas tu ,haha ,sumpah function gila hadiah tu ;DD

hahaha ,rasa nak belasah kakak aku yang gemok tu di hari jadi ni ,tapi memang tak dapatlaa ,and rindu ibu ,dan adik adik saya temal ,miwa yaya and toshio ;( * semua nak kak yin balik yee , :p (touchg dengan AR.A)

ohh ye ,even my wishes tak tertunai ,tak banyak pun ,2 je ,tapi biarlah .

SAENGIL CHUKAEYO SYIMA ;)

6 comments:

  1. hohoho. rugi tak kena krim tu semalam. kau bernasib baik semalam. hahaha.

    ReplyDelete
  2. syimaaa. happy belated birthday .. sorry, wish lambat. serious tak tauu semalam birthday kau. happy birthday yunk.:)

    ReplyDelete
  3. thanks cik mizaa miharbi ,better late than never :D

    ReplyDelete
  4. happy belated birthday syimm !!!!!
    love you .. =)

    ReplyDelete