Sunday, March 6, 2011

unfair :(

huuuuhhhh !frust frust .okay hari ni ada gotong royong membersihkan bilik kesayangan masing masing ye,.fine !aku sorang sorang bertungkus lumus habis dalam bilik tu .tapi aku ta kisah sgt sebab bilik tu pun bukan besar mana . time tidur tgahari pun tadi aku mati mati tak tidur atas katil sebab dah tegang punya pasal, so tidur alas tikar jela untuk tggu jpk datang buat spot check .

yahoo yahoo yahooo yes yes yes ,melulu dia masuk bilik aku dan sentuh tingkap 'sorry ta dapat bagi sticker' .hoiiiiiiii ,aku dah penat macam org gila buat semuanya boleh kau cakap sorry .rasa nak tarik je tudung awak tu .consider la sikit ! macam bilik awak tu bersih sangat ! 


apa ? ta cukup kemas ke ?
herh tension aku
wth =.="

6 comments:

  1. cukup kemas...=)
    cantek cadar..leopard lg tuh...hehehehe

    ReplyDelete
  2. ohohohoho...
    agk kesian disitu....
    nsib bek bilik aku tngkap lap wlaupon sket....

    ReplyDelete
  3. em ,kami memg suka harimau harimau ni ,garang sikit .
    siapa cs ni eh?

    ReplyDelete
  4. ohh ,adaa eh ? cerryl shuhada 'cs' tu kan ?hahahha.
    rezeki kau la dapat .aku tade rezki nak dapat ,tak pelah ,redha sahaja

    ReplyDelete
  5. bilik ko ker nieyh cima..lawa dow..thumbs up 4 u.. :D

    ReplyDelete