Wednesday, February 16, 2011

Gua Kelam oh Gua Kelam :{

haihhh !kami ni,pantang hari sabtu free ,ada je tempat yg nak dituju .nasib baik Perlis saja ,so ,tempat yg menarik nak dituju pun apalah sangat .padang besar dah ,pulau langkawi dah , gua kelam pun dahh ,satu perlis dah habis pusing  .lepas ni insyaallah ,kalau ada rezeki ,mai serbu kedah na ;) haah . orait ,ECD2De girls only okay yg joind + kawan saya seorang ,untuk cukupkan forum .but ,yang specialnya ,kita orang bawa makanan sendiri .aku ,mak dan has ,masak spaghetti and ,miza ain diana buat sandwich. btw ,thamks to kok and housemates sebab bagi tumpang dapur. ;))

carbonara

bolognese

 thumbs up untuk makanan ni ! sumpah sedap ,even ala kadar je bekas nya !seriously im crave it now ;)



sampai terus makan. lapaq TT



air cetek je

haha gelongsor

entrance of gua kelam





missing U ,my lomo;p

bye

walaupun kami tak dapat masuk ke dalam gua ,disebabkan masalah elektrik yg berlanjutan sejak banjir hujung tahun lepas ,tapi kami enjoy laa juga. ;))
thankss pak osman&pak ya sebab hantar kami pergi&balik !

5 comments:

  1. apa hahaah has ni ?
    ta payah jeles jeles sekali amat ,masa byk lagi ,boleh pergi .

    ReplyDelete
  2. : aku nmpk miza lar .
    nnt kim salam assalamualaikum dkat die erk .
    hahaha

    ReplyDelete
  3. memglahh ,dah kata pergi dgan classmate .
    okay !

    ReplyDelete