Tuesday, February 15, 2011

Bengang lahh okay !

    oh ye puan puan dan tuan tuan .sekarang jam pukul 4 petang .tao tak apa yg sedang saya lakukan SEPATUTNYA ? errmmmm ,saya sedang berlari lari bersama team saya mencari clue = explorace . yaa explorace .semalam lagi dah ready nak kalahkan team pqah dan a'a .tapi apa sudah jadi sekarang ? ini disebabkan oleh has dan mun YANG terpaksa pergi latihan drama! adoi ketua korang ni ,kenapa mesti nak ambil masa kita orang beriadah skali skala  ! :( bengangnya aku !!! && seorang lagi taem member saya ,saadah .sakit pula .haihhh ,tak apalahh -_- (aku text bg tao pasal nak cancel pun ta reply) .

     Ni pulak cerita paginya , atas tu petang .okay terbalik :p .aku dah siap siap bagi nama malam ahad tu untuk perarakan Maulidur Rasul .alih alih hari isnin tu tahu ada class hari selasa .aku tak kisah nak adakan class sekali punn ! tapi buat lah masa lain .malam ke apa .hushhhhh ! tao ta susah nak dapat kan STICKER !!!!! STICKER !!! STICKER !!!  :00 eeeee ;(  wuaaaaaa T_T  *sempatlah pergi dewan sri semarak untuk bersalawat ke atas junjungan Nabi Muhammad S.A.W tadi walaupun duduk di luar sahaja.

fine&fine .sekian sahaja ! SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL :)

No comments:

Post a Comment